Bioshock 2 Teszt

A háttérsztori tehát rendben van, ugyanakkor a fő történeti szál elsőre egy kicsit furcsa lehet: karakterünk nem beszél, és nem is igazán találkozik személyesen más szereplőkkel, az összes kommunikáció rádión keresztül történik. Ennek persze megvan a maga oka, de amúgy sem nagy baj ez, hiszen mindössze két főbb szereplővel "beszélgetünk", és így volt lehetőség megfelelően kidolgozni őket. Az írók jó munkát végeztek, a szövegek több, mint korrektek. Persze nem lenne ez egy BioShock-játék egy hatalmas csavar nélkül a történet végén. Valahogy ennek ellenére nem volt kiszámítható egyik játék fordulata sem az sorozatban, ami meglehetősen szép eredmény. Az itteni csavar nem marad el sem meglepetésben, sem előkészítésben korábban vagy később látott "társaitól", valahogy mégis más kategóriát képvisel. Miután döbbenetünk tetőzött, nem küld meg minket több tonnányi epikus történéssel, vagy fennkölt fináléval. A Minerva's Den sztorija csendes, elgondolkodtató befejezést ad. Ritkán mondok ilyet, de talán megható is volt.

Összeomlik a tökéletes kapitalizmus, csak most a zsebedben

  1. Turbo diesel motor működése
  2. Makita UC4041A láncfűrész 1800W
  3. Bioshock 2 test.htm
  4. Mp4 filmek letöltése magyarul
  5. TESZT: BioShock: The Collection
  6. VEOL - A szigligeti iskola sikere a nyitottságban, a személyre szóló figyelemben rejlik
  7. Háti motoros permetező alkatrészek

BioShock 2 - Nosztalgia bemutató - GAMEPOD.hu PC teszt

Bioshock 2 test.htm

BioShock 2 teszt: A bagoly odúja - Minerva's Den DLC | Gépigény.hu

A Bioshock 2-ben ismét visszatértünk a mélybe. Fotó: 2K GamesEgy hatalmas probléma A játékok szépen futnak és soha nem akadnak. Ebből a szempontból a programokat tökéletesen átírták a PS4-nél és az Xbox One-nál jóval gyengébb kézikonzolra. A fejlesztők ugyanakkor vétettek egy brutális hibát, ami majdnem teljesen tönkreteszi a játékélményt. A Bioshockot a legtöbben számítógépen játszották, ahol könnyedén lehet az egérrel célozni. A Switch-átiratból viszont kihagyták a giroszkópos célzást, ezért egy horrorjátékban, ahol folyamatosan a sötétben bujkáló ellenfelekre kell lőnünk, valahogy meg kell tanulnunk a két analóg karral célozni. Ez borzasztóan nehéz, éppen ezért teljesen érthetetlen a döntés. Főleg, hogy a trilógiával egyszerre, ugyanattól a kiadótól megjelent Borderlands Legendary Collectionben benne van a giroszkópos célzás, sőt külön erre a játékra dolgozták újra. Ehhez képest a Bioshock a gyakorlatban arról szól, hogy minden töltényünket ellőjük a semmire, mert nem lehet benne rendesen célozni.

TESZT: BioShock: The Collection

BioShock Infinite Teszt - Gizmológia

Ilyenkor természetesen extrém erősek leszünk a többiekhez képest, és cserébe csak a plasmidok használatáról kell lemondanunk. A páncélruhához spéci fegyver is jár, vagyis addig, amíg benne vagyunk, csak a rászerelt puskát, illetve gránátvetőt használhatjuk. A plasmidok használata természetesen némiképp különbözik az egyjátékos módban tapasztaltaktól, ami nem csoda. Elképzelni is rossz azt a káoszt, ami akkor keletkezne, ha annyi tűzlabdát lövöldözhetnénk, amennyit csak szeretnénk, és folyamatosan váltogathatnánk a képességeinket. Egyszerre legfeljebb két különböző típusú plasmid lehet beállítva, Eve-ből (vagyis a képességeink használatához szükséges energiából) pedig annyi van, hogy maximum 4-szer tudjuk elsütni a kezünket. Ráadásul ezek a kis trükkök arányaiban is sokkal kisebbet sebeznek, mint az egyjátékos sztorimód alapján kellene. Érdekes, hogy az elemzés (Research), ami a kifigyelt játékossal szemben plusz sebzést eredményez, a többjátékos módban is használható, sőt, ha nem akarunk az első három játék után nagyon súlyosan elkedvetlenedni, mielőbb kezdjük el a gyakorlatban is alkalmazni.

  1. Noel tanya nyitvatartás
  2. Forrólevegős fritőz test d'ovulation
  3. 2019 karácsonyi wellness
  4. Üveg zuhanyajtó ár
  5. Türk műanyag bt mail
  6. Találd ki hány éves
  7. Esküvői zenék 2019 pdf
  8. Fég zv4 kazántest