1/6 anonim válasza:2012. máj. 12. 19:32Hasznos számodra ez a válasz? 2/6 anonim válasza:Pénz? HOL?????????????????? 2012. júl. 28. 21:50Hasznos számodra ez a válasz? 3/6 AP0CALYPSE válasza:2012. nov. 23. 01:46Hasznos számodra ez a válasz? 4/6 anonim válasza:2014. febr. 18. 19:15Hasznos számodra ez a válasz? 5/6 William Tell válasza:Sajnos a belinkelt oldal már nem él. Esetleg máshonnan is le lehet tölteni? 2017. dec. 21. 17:29Hasznos számodra ez a válasz? 6/6 anonim válasza:william tell.. többet nem csalsz:D nem fogod sunyin megjátsszani, h letöltöd.. :D gratula:D2018. márc. 14. 23:08Hasznos számodra ez a válasz? Kapcsolódó kérdések: Minden jog fenntartva © 2022, GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrö kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Köszönet: A fényképek a Wikipediaáról származnak. "Chichen Itza 3" by Daniel Schwen (), CC BY-SA 4. 0"1 cristor redentor 2014" by Chensiyuan (), CC BY-SA 4. 0"Taj Mahal, Agra, India" by Yann (), CC BY-SA 4. 0 Összeadás math addition arithmetic algebra_plus Bruno Coudoin & Timothée Giet Leírás: Gyakorold az összeadást! Előfeltétel Egyszerű összeadás. Képes felismerni írott számokat. Cél: Találd meg a két szám összegét adotrt időn belül! Kézikönyv: Egy összeadást átsz a képernyőn. Találd meg az összegüket és gépeld be a billentyűzet segítségével! Gyorsnak kell lenned! Válaszolj mielőtt a pingvinek földet érnek a lufikkal! Irányítás:Számok: Add meg a válaszod! A backspace kitörli a legutóbbi válaszod utolsó számjegyétEnter: Válasz véglegesítése Összeadás megtanulása math numeration learn_digits Timothée Giet Leírás: Számok ismerete 1-től 50-ig. Cél: Tanuld meg a számokat a megfelelő számértékük összeszámlálásával! Kézikönyv: Egy számot látsz a képen. Jelöld a megfelelő számú kört majd véglegestsd a válaszodat!
Szabálya: ha kattintasz valamire, akkor ő és a környezetében lévő 4 elem ellentettjére változik. Mindkét program Squeak Smalltalkban készült el, először a File List Window-ban dupla kattintással kell installálni az osztályokat, majd példányosítani, futtatni őket. A források: A dobókocka forráskódja. A források: A Quinto forráskódja. És a használatuk: DieMorph new openInWorld. SBEGame new openInWorld. Amőba játék Ez a program a jól ismert amőba (tictactoe) játék megvalósítása Smalltalk nyelven. A program a Morphic grafikus felületet használja, így tekinthető a Morphic bemutatására készült példaprogramként is. A fejlesztés a Squeak környezetben történt. A program leírása, a forráskóddal együtt. tictactoe:=TicTacToe new. Connect4 játék A Connect4 játék implementálása A pac kiterjesztésű fájl letölthető innen. game:=GameTable new. game show. Ez a program egy logikai játékot valósít meg, melynek lényege, hogy a játékos rekonstruálja, hogy melyik színsorra "gondolt" a számítógép. A találgatásai kapcsán visszajelzéseket kap, így tud következő alkalommal hatékonyabban tippelni a sorban szereplő színek és helyük kapcsán.
Ilyenkor egy pillanatig se tétovázzunk:. A Zapper tehát különösen a paraziták okozta bélen kívüli Egy hónap alatt abbamaradt az ájulás protisták az emberek parazitái elmúltak a rosszullétek. Példák az állandó parazitizmusra Vastagbéli amőoebiasis (amőbás fertőzés)Az amőbás fertőzés elterjedt Latin-Amerikában, Afrikában, és az indiai félszigeten. Egy kicsit azért talán már beszélnek magukban. Legalábbis Adrian Kortland, a világhírű állatkerti szakember ezt állítja. Egy ízben azt látta. Az amőba a szájon át jut be a bélcsatornába, és a vastagbélben telepszik meg. Bármilyen formában való sokszorosítása a jogtulajdonos írásos engedélyéhez kötött. És akkor a megelőzés Megbetegítenek a bennünk élő paraziták Senki sem beszél szívesen a betegségéről. Hát még akkor, ha valamilyen másokban undort keltő, gusztustalannak tartott dologról van szó. Pontosan ilyenek a férgek és paraziták, amelyek bizony az emberben is megtelepszenek. Ezért van az, hogy inkább úgy teszünk, mintha mi sem történt volna, és hagyjuk a szervezetünkben garázdálkodni az élősködőket.
Kézikönyv: Kattints egy megfelelő kockára, hogy Tux kövesse a megfelelő irányt! Az utasítások Tux jelenlegi helyztetétől függetlenek! Ez azt jelenti ha fel előrét jelent, a le hátrát, a bal balra fordítja Tuxot és a jobbra pedig jobbra fordítja. Ritmusjáték discovery music play_rhythm Aman Kumar Gupta & Timothée Giet Leírás: Előfeltétel A zenei ritmus és ütem fogalmának megértése. Cél: Ritmuskövetés elsajátítása Kézikönyv: Hallgasd meg a dallamot! Ha kész vagy kattints a dobra és ismételd el a hallott dallamot! Ha megfelelő ritmusban kattintottál egy újabb hangsort hallassz. Ha nem, újra kell próbálnod! A páratlan szinteken vízszintesen követi a pálca a ritmust: Kattinbts a dobra amikor a vonal a hangjegyek közepére ér! A páros szintek nehezebbek mert nincs vonal. Ismerned kell a hang hosszúságát és ez alapján lejátszanod a ritmust! A metronómot használva hallhatod a negyed hangokat segítségké ismétlés gombra kattinva újra meghallgathatod a ányítás:Szóköz: Dobra kattintásEnter: Ritmus megismétléseFel és le: Tempó lassítása, gyorsításaTab: Metronóm ki-bekapcsolása (ha látható) Római sorszámok sciences history roman_numerals Bruno Coudoin & Timothée Giet Leírás: Cél: Tanuljuk meg hogyan olvassuk a római számokat és alakítsunk át arab számokról!
Párosítsd az osztást az eredményével! Irányítás:Nyílbillentyűk: irányításSzóköz vag Enter: A választott kártya megfordítása Osztási memóriajáték Tux ellen math memory arithmetic memory-math-div-tux JB BUTET & Timothée Giet Leírás: Győzd le Tuxot! Keresd meg az egyforma osztásokat tartalmazó kártyákat! Előfeltétel Osztás Cél: Osztás gyakorlása Kézikönyv: Minden kártyán egy osztás vagy egy eredmény rejtőzik. Párosítsd az osztást az eredményével! Irányítás:Nyílbillentyűk: irányításSzóköz vag Enter: A választott kártya megfordítása Oware (Tux ellen) strategy oware Harsh Kumar & Timothée Giet Leírás: Oware stratégiai játék Tux ellen Cél: A játékot mindenki házanként négy maggal kezdi. A játék célja, az ellenfél legtöbb magjának a csapdába ejtése. Mivel csak 48 mag van a játékban, a győzelemhez 25 magot kell összegyűjteni. Mivel a magok száma páros, lehetséges a döntetlen, ahol mindkét játékosnak 24-24 magja van. Kézikönyv: A játékosok felváltva mozgatják a magokat. A játékos a körében kiválaszt egyet a hat házikó közül.