Van egy csomó, érdekes játék, amiért anya sem fog szólni. Azt ugye a legtöbb, már nagyobb gyerek tudja, hogy a macskakörmök bizony élesek, és komoly sebeket tudnak hagyni. Azt is tudja, hogy emiatt neki nem szabad a cicával olyan játékokat játszani, amelyek a vadászatot imitálják, és nem szabad hagyni, hogy a macska a gyerek kezével, lábával, egyéb testrészével játsszon. Azt is tudja a gyerkőc, hogy a játékot az állat napirendjének figyelembe vételével kell megszervezni, azaz nem szabad felébreszteni az alvó macskát, de evés közben sem csalogatjuk el az állatot. Ha rossz az idő, és nem tudnak kimenni a kertbe, vagy cicájuk egyáltalán nem jár ki, akkor a modern technika a gyerek segítségére siet! Ma már kaphatók kifejezetten macskáknak gyártott tabletek, de egy régi, leszuperált táblagép, felszerelve erős képernyővédő fóliával tökéletes lehet. Töltsön le a gyermek valamilyen klassz, macskáknak készített programot, és indulhat is a játék. Ha a cica nem tudja elkapni a halacskát vagy egeret, a gyerkőc boldogan besegíthet.
Ennek legjobb módja az, ha kiváló tartalmakat állítunk elő – nem ajándékok, kedvelések és követők szerzése, illetve más, nem autentikus viselkedésmód árán. A követők szerzésének legjobb módja, ha magadat adod, és olyan nagyszerű tartalmakat hozol létre, amelyek egyedien a tiéid. Ne feledd, hogy a kreativitás jót tesz a közösségnek. iv. Tartsd tisztán a tartalmaidat Az emberek számos különböző formájú és stílusú tartalommal kerülnek kapcsolatba az Xboxon. Az ízlések különbözőek, és ez így van rendjén! Ez azonban nem jelenti azt, hogy mindent közzé lehet tenni. Ahhoz, hogy az Xbox-közösség mindenki számára befogadó lehessen, egyes tartalmakat el kell kerülni. A befogadó közösség támogatása A zaklatásnak és a gyűlöletnek számos különböző formája van, melyek közül egyiknek sincs létjogosultsága nálunk. Ahhoz, hogy az Xbox-közösség egy olyan hely legyen, ahol mindenki jól érezheti magát, és hogy senki ne érezze magát kényelmetlenül vagy kirekesztve, mindannyian őrködnünk kell. Ez többet jelent annál, hogy tartózkodunk a többi játékos zaklatásától – azt is jelenti, hogy befogadjuk őket.
A játék története tele van érdekes tapasztalatokkal és a játékmenet megragadó fordulataival. És bár a környezet a kezdetektől lineáris lehet, a fő történettől és az oldalsó küldetésektől való távolodás valóban lehetővé teszi a játék nyílt világ elemeinek felfedezését. A csodálatos fegyveres csaták, meglehetősen új hangulat és egy érdekes történet a csernobili Árnyék lenyűgöző eredményt jelent. Vásárlás: (19, 99 $)18. Elit: Veszélyes Elite: A Dangerous olyan játék mindenkinek, aki felnézték a csillagokat, figyelte a Star Trek-et, vagy annak néhány változatát a szüleikkel, és álmodott, hogy űrhajós volt, és felfedezte a távoli égboltot, vagy akár galaxisokat. Ez az egyik leginkább lenyűgöző és feltűnő helyszíni harci és kereskedelmi játék, amit valaha készítettek. Nyitott világnak nevezve a Star Trek játék félrevezető lenne, de megosztja az általános koncepciót, hogy körülnézzen, hogy kitaláljuk, hogy mi lehet ott a végtelen kozmoszban, amire várni kell. 1984-ben az Elite sikertörténetéből indulva és a Frontier: Elite II és Elite III-val folytatva 2014 elején jött a várt Elite: Dangerous.
És hát ha a gyerek sokat játszik a cicával, akkor biztosan van elképzelése arról, minek örülne kedvence.
De tényleg soha. Kalózkodás és illetéktelen használat A szoftverekkel való kalózkodás nem áldozat nélküli bűncselekmény – megfosztja a játékszolgáltatókat a bevételtől, amelyből azokat a játékokat és kiegészítőket finanszírozzák, melyekkel mindenki játszani szeretne. A tartalmak illetéktelen módon történő elérése vagy használata csalásnak minősülhet, és elronthatja a többi játékos élményét, továbbá elveheti az Xbox varázsát. Ha a játékokat és a játéktartalmakat csak a megfelelő módon használod, azzal hozzájárulsz az élénk közösség fenntartásához a tartalomkészítők és a többi játékos számára egyaránt. A Microsoftnak, az Xboxnak vagy azok ügyfeleinek való ártás Az Xbox-szolgáltatások manipulálása, kihasználása és helytelen használata nem csak a Microsoft számára kellemetlen. Ezek a tevékenységek korlátozzák a Microsoft arra vonatkozó lehetőségeit is, hogy a lehető legjobb szolgáltatást kínáljuk ügyfeleinknek az egész világon. Az Xboxnál elkötelezettek vagyunk a közösségünk biztonsága és jólléte iránt, továbbá annak biztosítása iránt, hogy az ügyfeleink által használt termékek funkciók és szolgáltatások biztonságosak és élvezetesek legyenek mindenki számára.
Az utókor viszont elsősorban a története miatt tartja klasszikusnak, és amiatt, ahogyan a Star Wars franchise lehetőségeit még a filmeknél is jobban kiaknázta. Azokkal ellentétben ez a játék elég bátor volt ahhoz, hogy időben és térben is elszakadjon a Skywalker-érától, ez tette lehetővé, hogy alaposabban bemutathassa az Erő két oldalának mélyebb filozófiáját. A BioWare már itt is alkalmazta a rájuk jellemző, bináris döntéshozórendszert, amely tökéletesen passzolt ehhez a történethez, amelyben a játékos választásai a sötét vagy a világos oldal felé terelik a főszereplőt. A KOTOR úgy mutatja be a Star Wars galaxisát, ahogy arra kevés film vagy játék volt képes, a végső fordulata pedig rendkívül emlékezetes, mert nem csak a történet befejezésére, hanem a kalandjaink során megismert társak sorsára is nagy hatással van. Tudtad-e? Mikor a Sith-ek elfogják a játékos karakterét az egyik jelenetében, megpróbálják kiszedni belőle, hogy hol van a Jedik bázisa. Ekkor az egyik választási lehetőség, hogy azt hazudjuk, a bázis az Alderaanon van, miközben igazából a Dantuinon található.