Nem vagyok képben, soha nem vagyok magamnál! A tükörbe nézek: -Tirpa, te egy barom maradtál! De inkább leszek ilyen tesó, mint egy unott bárány! Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány! Előttetek már megint retek készen állok, káosz van, betéptem, de még szerencsére látok! A pokolban vagyok, elmesélem, hogy milyen itt élni, én már nem is próbálok a fertőből kievické éjszaka, a nők, a drogok rántottak a mélybe! De e az volt a legnagyobb tré, mikor rászoktam a pénzre! Már megint csalogat a csajod forró vaginája! Készült sok home video, Tirpa a pornók kapitánya! A sok szarral csak a füledet megerőszakolják! Annyi jó rímet hoznak, amennyi csecsemőt a gólyák... Én se legyek semmiképp a követendő példád! De mégis a vakerom csinál a szövegedből prédát! Seggfej! Takarodj! Csak reppelj valahogy! Lesz aki megeszi, de nekem nem kell a szarod! Kezdek már ki lenni a sok majom formától, én minőséget adok, ezért nő a rajongó tábor! REFRÉN 2XRég sorozatgyilkos lennék hidd el, ha nem szövegelnék! Nem halnak ki a jó flowk, az az idő nem jöhet el még!
Nem. de mindent megteszek azért hogy valaki, ne csak átlagos legyek hogyha valamiről irok azt ne csak f 24515 Barbárfivérek: Ábécédélet Yo!.... Ábécédé... élet A Ez adottság kérdése, a magadfajtának megfontolt minden lépése B Bloose a családom ezt vésd észbe, annyian vagyunk, nem férünk rá egy fényképre C A c 22868 Barbárfivérek: G. E. C. O (km. Killakikitt) Tírpa: Rám a nagybetűs élet vár, de rád max csak egy kórterem, A kiélt kurvák is azt beszélik, milyen jó velem! Tudod ki vagyok, a dumámba ne szólj bele, A rap annak nem hálás, ak 22344 Barbárfivérek: Tolvaj karc. Dj Majestic Eljárok én napszámba, de pénzem sose nincsen, Bassza meg a tőkés, országos, bengáli, kurva rohadt isten.
), tehát mintákat vágunk a felismerhetetlenségig darabokra és ezt a már kész ütemre teljesen más szerkezetben játsszuk fel. Ez persze elsőre furcsának tűnhet, vagy éppen egyszerűnek egy laikus számára, azonban fontos megjegyezni, hogy ez közel sem olyan szimpla folyamat, mint ahogy az elsőre látszik és elég kevés ember tudja ezt hitelesen, vagy éppen egyedien csinálni. Rengeteg zene "turkálást", utánjárást és türelmet igényel, de aki már foglalkozott ilyennel, tudja jól, hogy ez mennyi örömet és kihívást jelent az ember számára. Még mielőtt valaki félreértené, teljes mértékben tiszteljük azokat, akik hangszereken játszanak fel mind egyes hangot és erre pénzt és időt áldoznak, de mi a beatkészítés úgymond eredeti és nyersebb utcai formáját preferáljuk. Az új lemezen használtunk teljesebb mintát is kevés kozmetikázással és hozzájátszással, de talán Magyarországon először, az eredeti művész beleegyezésével használhattunk fel mintákat, tehát nem kósza lopott, loopokról van szó. Összefoglalva: az erős tartalmú szövegek, a nyers zenekészítési módszer (vágás, darabolás) miatt érezzük úgy, hogy a névválasztás jól sikerült.
Tomi egyébként jó arc, én is beszéltem már vele, igaz, csak msn-en, de igen közvetlen a forma. Igényes, színkavalkádos, post-it-es, táncolós a klip. Egyedülálló a stílusa itthon (house hip-hop? ), poénosak a szövegek, szórakoztató a dal. Ezekkel a szavakkal tudnám leginkább jellemezni ezt a számot, és Fluort. 1. Akkezdet Phiai - AkkezdetAz abszolút első, Akkezdet. Nálam ez a dolgoknak az alfája és ómegája. Nincs apelláta. Tessék meghallgatni, aztán rázni a fejet, hogy "héé.. mi volt ez? ", aztán tessék mégegyszer, meg mégegyszer meghallgatni, aztán szép lassan bólogatni, a végén pedig "ezazbaszki"-t érezni. Köszönöm szépen. A listám gondolom korántsem teljes, simán elképzelhető, hogy valaki olyat is kihagytam, akit bűn kihagyni. Ha valami égbekiáltó hibát követtem volna el, kérem kommentekben jelezni! :) Békesség mindenkinek! Írta: Zaltee ()
+53caribikigyocskacaribipartyuistvan72Fickolala1968zozo74cickertitásztomka34nagyszimatmichailszabi0321Buconyuszika0617csonthulyecseti63papacsekvargappkzwarezTigerSkinjanny83zsivremona30BiagiKispapmagnakumnagyrobertsickozinnifunclubbartus71littlegkoni81kutyustomcsi1cyouKiscsavo85sarkanyrobilorandioanmathiasczako61Gabileonbleroojancsiszögzoleekontarakigore1D@nygabo007CICCApiktorJozzy57 posters Jozzy - Magyar Hip Hop mix 2011Jozzy - Magyar Hip Hop mix 2011(Figyelem! Szókimondó szöveg. )2011/HipHop/MP3/256kbps/60:00/ZSTracklist:01. Jozzy - Intro02. Majka Feat. Tyson - Mondd, Ami Fáj03. Majka - Miért Pont én04. Essemm - Október05. Magyaros06. Fluor Filigran- Késő07. Animal Cannibals - Északon Délen08. Hősök - Aki velünk09. Barbárfivérek - Utcadiploma10. Tkyd - A nevem Sean11. Children of Distance- Emlékezz rám12. Sub Bass Monster - Az alvilágnak nincs romantikája13. The Steve - Bukott angyal14. Landi feat. Siska - Csak egy áldozat15. Komander Kruscifix feat. Siska Finuccsi - Út a pokolba16.
Siska Finuccsi - Jön a tré17. BeerSeeWalk - Fekete karácsony18. DSP - Egyszer fent egyszer lent19. Hősök feat. NKS - Flashback20. Raptorz feat. Suppah - Angolosan kérem21. Beerseewalk - Prosztó22. Children of Distance - Búcsúlevél23. Siska Finuccsi - Mama24. IFS - Rózsák a betonban25. Children of distance - Te vagy az, te voltál26. Qka MC feat. GeriSkillz - Kukába vele27. Siska Finuccsi - MamiBlue28. Killakikitt - A föld már elengedte (km. Harakiri)Link cserélve 2018. 02. 20. A hozzászólást Jozzy összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Aug. 13, 2013 6:55 pm-kor. Magyar Hip Hop mix part 2 Jozzy Szer. Aug. 31, 2011 10:38 pm@Dany32, ha sokaknak tetszik az első rész akkor csinálok part2-t a stílusban (magyar) most csináltam először ilyet, kíváncsi vagyok a visszajelzésekre. Üdv., Jozzy köszi cyou Pént. Szept. 16, 2011 6:45 am re kutyus Szomb. 17, 2011 8:33 amjavascript:emoticonp('')javascript:emoticonp('') Similar topicsPermissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Vagy inkább ne is mondd! Neked is napról napra nehezebb? Ugyan ne is mondd! 26 notes Elbaszott világ hova pont nem passzolok 5 notes Páratlan vagyok, ja épp nincs párom Engedj már közelebb rohadtul fázom, Tibbah 1 note View note Egy dolog bosszant kölyök; hogy fújnak rám kiket régen bírtam.
Hogy ez a csoport Térey számára valóságosan csoportként definiálódik, jól jelzi az "ugyanazt a dialektust beszéljük" fordulat: egyfelől a többes szám első személy használata, másfelől pedig a csoport saját nyelvére való utalás. A saját nyelvezet (a "király a cucc" és a "beüt a téma") egyszerre erősíti meg a csoport tagjainak összetartozás érzetét és zárja ki a kívülállókat. 15 Ezen a szűk, elsődleges befogadói csoporton kívül állók csak másodlagos befogadók. Azok az olvasók, akik a jelenben élnek, ám nem tartoznak a csoporthoz, már másféle befogadói attitűdöt képviselnek: számukra a ráismerés élménye helyére a "szociológiai talajminta" jelleg lép; a jövő olvasói pedig egy elmúlt korszak kulcsműveiként, kordokumentumokként fogják befogadni Térey műveit, ha azok igazán jól sikerültek. A társadalmi indexáltság (vagyis a szubkulturális jelleg), a lokális karakter, illetve a hangsúlyozott jelenbeliség mind-mind olyan jellegzetességek, amelyek nem a magas-költészetet (amelyet hajlamosak vagyunk az "általános emberi" és az "időtlenség" képzeteihez kötni, ahogy a fentebb idézett szövegben Kemény István is teszi), hanem a popkultúra termékeit jellemzik.
A popkultúrában az a műfaj, amelyet magukat valakiknek – sőt, a legnagyobb valakiknek – állító senkik művelnek, a rap. A rapper a társadalom szemében egy senki, hiszen olyan rétegből, a társadalom perifériájáról érkezik, amelynek alapélménye az elnyomatás; ugyanakkor az elnyomott társadalmi réteghez való tartozás számára identitásformáló tényező. Ezért ambivalens identitás ez, amely egyszerre érzi magát a társadalmon kívül és belül, így kultúrája is ambivalens: a rap a populáris kultúrából nő ki, és annak részeként határozza meg magát, ugyanakkor olyan stílus, amely elválaszthatatlanul az őt megteremtő társadalmi réteghez kötődik. Ez az egyszerre belül és kívül lét tesz egy kulturális jelenséget szubkulturálissá, amely e minőségében már valóban komoly identitásformáló tényező. A rapper társadalmi hovatartozására nézve egy senki ugyan, azonban saját szubkultúráján belül a legnagyobb valakivé küzdötte fel magát.
A műfaji kérdés azáltal lesz még élesebb, hogy a rapszövegek jellemző stiláris elemeit egyébként is használó Térey-versek kontextusában szoritész-problémává fogalmazódik át: "mennyi" rap-eszközt kell használni egy versben ahhoz, hogy azt már ne versként, hanem rapként olvassuk? A szoritész jellegű kérdések lényege persze éppen az, hogy abszurd kérdések: azáltal mutatnak rá a kérdés minőségbeli mivoltára, hogy mennyiségbeli kérdésként próbálják meg feltenni. Az a nagyobb fogalmi keret, amelybe ez a műfaji kérdés ágyazódik, a magas- és a populáris kultúra hagyományos szétválasztása. Úgy gondolom, a raphez, illetve a popkultúrához való viszony a '90-es évek Térey-köteteinek (illetve az egész ún. "harmadik posztmodern" generációjának)6 egyik kulcskérdése. Ennek a generációnak néhány alakjánál – Térey mellett elsősorban Peer Krisztiánnál – ugyanis a populáris kultúra nem egyszerűen hatás, hanem olyan tényező, amely a világnézetüket alapjaiban határozta meg.