Peppino Pizzéria Tapolca

Nyilván erre sokan azt mondanák, hogy alap viszont ne szégyeljük már kimondani, hogy az aktuális országos vendglátói helyzetben ez olyan baromi korrekt hozzállás, hogy más szolgáltatók tanulhatnának tőlük (ahelyett, hogy a világ közepeként hirdetik magukat - mert ugye jelenleg az országban minden étel pofátlanul "házi" meg "kézműves"). Köszönöm! Phantom BoiNagyon jó étterem, nagyon megvoltunk elégedve a kiszolgálással. Nagyon gyors volt a kiszolgálás. Nagyon finomak az ételek. A pincérek nagyon kedvesek és tisztelettudóak. Ha legközelebb is Tapolcán járunk megint szívesen megyünk újra ide. Viktor ÉlesKorrekt ár, pontos időpont meghatározás ízletes pizza. Vékony a tészta, de nem ropog. Nagyon jó volt. Ervin Babári1. a pincér hangosan köszöntött amikor beléptünk! 2. A pincér elnézést kért a hosszabb várakozásért! 3. Amint felszabadult egy nagyobb asztal, átülhettünk minden egyéb kommentár nélkül. 4. Kedvesek, gyorsak, a szakácsoknak is gratula, finom volt az étel. Összességében azt érték el, hogy még fogunk menni, és másokat is biztatunk ugyanerre:) redai davidLassú kiszolgálás, egy órát kellett várni a pizzára.

1. Meleg ebéddel látja el a helyi mentőket az egyik tapolcai étterem (veol.hu) – hirbalaton.hu
  2. Peppino Pizzéria Étterem - Képek, Leírás, Elérhetőségi információk kiránduláshoz
  3. Peppino Pizzéria és Étterem - Képek, Leírás, Vélemények - Szallas.hu programok
  4. Peppino Pizzéria Étterem vélemények és értékelések - Vásárlókönyv.hu
  5. Cégregiszter, Cégjegyzék | infoTapolca | Cégkereső, kisokos, cégadatbázis, cégregiszter, cégjegyzék, céginformáció
  6. Peppino Pizzéria - Tapolca (Szolgáltatás: Étterem)
  7. Peppino Pizzéria Tapolca vélemények - Jártál már itt? Olvass véleményeket, írj értékelést!

Természetesen nem vagyunk tévedhetetlenek. És ahány ember, annyiféle ízlés. Lehet, hogy amikor ott jártunk, éppen rossz volt a csillagok állása, migrénje volt a szakácsnak vagy összeveszett a feleségével. De persze az is lehetséges, hogy mi láttuk túl rózsaszínben a világot azon a napon, és azt is ehetőnek találtuk jókedvünkben, amit te a szomszéd kutyájának se adnál oda. Mondd el a véleményedet te is!

Вежливый персонал, меню на английском и русском языках. После экскурсии хорошо провели время в этом ресторане Andrzej(Translated) Ízletes ételek, nagy adagok. Kedves kiszolgálás. Viszonylag gyorsan szolgált. Néhány étel átlagosan olcsó. A menüben nincs információ, például limonádé, az ár 100 ml-re van megadva, 500 ml-t szolgálnak fel és x5-öt számítanak. Kicsi és szerény WC. Smaczne jedzenie, spore porcje. Miła obsługa. W miarę szybko podane. Średnio tanio nie które potrawy. Brakuje w menu informacji ze np lemoniada jest podana cena za 100ml a podają 500ml i liczą x5. Mała i skromna toaleta. זכאי שובל(Translated) Ízléstelen élvezetes ételek, az ételek nem különlegesek és olcsó feldolgozott ételek íze, annak ellenére, hogy az árak magasak, csalódottak voltunk, hogy egyáltalán nem ajánlottuk אוכל טפל חסר טעם, המנות לא מיוחדות ויש להן טעם של אוכל זול מעובד למרות שהמחירים גבוהים, אנחנו התאכזבנו לא ממליצה בכלל Ondřej Plaček(Translated) Csak pizzánk volt itt, de finom volt. Nagyon élveztük. Kellemesen meglepettünk, hogy összesen 2 pizzát (egy kolbásszal és egy sonkával) rendeltünk, és anélkül, hogy bármi magyarázatot adtunk volna, félbevágva, és a sonkát adtuk gyermekeinknek.

Peppino Pizzéria és Étterem - Képek, Leírás, Vélemények - Szallas.hu programok

Peppino Pizzéria Étterem vélemények és értékelések - Vásárlókönyv.hu

Peppinó PizzériaTapolcán a tavas barlang szomszédságában vagyunk találhatóak. Klimatizált éttermünkben és 60 fős kerthelyiségünkben várjuk vendégeinket. Az éttermünkben a pizzák és olaszos ételek mellett magyaros különlegességeket is készítünk. Kedvező árakkal és nagy szeretettel várunk minden kedves vendéget. Iskolás csoportoknak 10% kedvezmény. Pizza házhoz szállítás Tapolca területén ingyen 40 perc alatt. Klimatizált étterem. Családi pizza, 3 vagy több pizza rendelés esetén 10% kedvezményt kap. Teraszos kiszolgálás. Pizza rendelés 11:30-22:30.

Szó szerint! Ilyent választ még soha nem tudtam volna elképzelni, pedig sok vendéglátó helyen megfordultam. A meglepetéstől még vitatkozni se tudtam de ha ismerős lettem volna a környéken elmentem volna egy boltba venni, hogy meg tudjam enni és ne kellett volna ott hagyni! Ezért ez az esemény nagyon sokat levett az értékelésemből! Ezért nincs mi motiváljon a jövőben és hogy a helyet ismerőseimnek is javasoljam Orsolya 04 November 2021 14:18 10perc várakozás után sem jött oda senki hogy mit kérünk, vagy hogy miért jöttünk. Mi vettünk el magunknak étlapot. A rántott sajtot noha nagyon nem lehet elrontani, ellenben a rizzsel kapcsolatban voltak negatív tapasztalataim (kétszersült rizs). Páromnak a sertés flekkent piros belsővel találták (kevésbé volt atsütve, rágós volt) a női mosdóval kapcsolatban csak annyi megjegyzésem lenne hogy nincs rajta tolozar, illetve külső világítás sem üzemel. Ui. : ahogyan hallottuk másnak is volt problémája, csak ők nem győztek kivarni a megoldást így tovább álltak.

Peppino Pizzéria - Tapolca (Szolgáltatás: Étterem)

1. Könyv: Csoóri Sándor összegyűjtött versei I. (Csoóri Sándor)
  2. Peppino Pizzéria - Tapolca - Pizza Rendelés - Tel.: 06/87/414-133
  3. Age of mythology titans kódok 8
  4. Kültéri fagyálló burkolatok
  5. Peppino Pizzéria Étterem - Képek, Leírás, Elérhetőségi információk kiránduláshoz
  6. Máv rendelő szombathely ortopédia
  7. 870 értékelés erről : Peppinó Pizzéria és Étterem (Étterem) Tapolca (Veszprém)
  8. Duguláselhárítás – Wikipédia
  9. Peppino Pizzéria Étterem - Tapolca, Hungary
  10. Bázis számlacsomag budapest bank net
  11. Peppino Pizzéria és Étterem - Képek, Leírás, Vélemények - Szallas.hu programok
  12. 10 betegség, amelynél hatékony lehet a súlyfürdő - Termál Online

A frissen elkészített finomságokra sem kell a nagy forgalom ellenére sem nagyon sokat várni. Ádám VáradiPizzát ettünk vacsora gyanánt ami hatalmas volt😊. Ízre pedig kiváló 5*😉, ajánlani tudom. Hely maga hangulatos, kedves és gyors is a kiszolgálás. Erik LonscsákAz ételek finomak, velük semmi baj sincs, a felszolgálás hiányos, ezalatt értem, hogy ketten rendeltünk egy pizzát és nem ketté találva kaptuk, felvágva sem volt szeletekre. Közepes forgalom mellett majdnem egy óra volt mire elkészült a pizzánk. Kicsivel több figyelmesség a vendég fele és megvan az 5/5 Zoltan HollaiKellemes hely, udvarias kiszolgálás, finom ételek. Az adagok bőségesek, de az ízek kicsit talán fakóbbak a vártnál. Anita ErdődyKedves hely, figyelmes kiszolgálás, nagyon finom konyha. Csak ajánlani tudom!! Péter SzládovicsA Tavasbarlangot látogattuk meg, és azt követően tértünk be ebédelni. Nagyon otthonos kis étterem, kedves kiszolgálással, és finom ételekkel. Ha legközelebb erre járunk, ismét itt fogunk enni. Alex OttMikor megérkeztünk nagyon kedves és mosolygós hölgy fogadott minket nagyon udvarias volt.

Meleg ebéddel látja el a helyi mentőállomás éppen szolgálatot teljesítő dolgozóit hétfő óta a Peppino Pizzéria és a Cafe Caramell vezetése, hogy így köszönjék meg áldozatos munkájukat. A tulajdonos, Rénes Tibor elmondta: úgy érzik, a mentőkre most különösen sok munka hárul, fokozottan ki vannak téve a veszélynek, ugyanakkor nem kapnak több figyelmet, mint máskor. – Azért hoztuk meg ezt a döntésünket, hogy a mentők áldozatos munkáját megháláljuk. Amennyiben engedik, akkor az étterem esetleges bezárását követően is mindennap annyi adagot biztosítunk részükre, ahányan vannak. Ez nagyjából tíz adag meleg ételt jelent – nyilatkozta a Naplónak Rénes Tibor. Szalai László, a mentőállomás vezetője elmondta, hogy nagyon hálásak a segítségért. Az utóbbi időszakban megsokszorozódott a munkájuk, jól jön a meleg étel mindannyiuknak. Eddig mindenki maga oldotta meg az étkezését a mentőállomáson – írja a Bejegyzés navigáció

Nagy adagok. Finom ételek. Talaber GáborAz étel finom, a kiszolgálás első osztályú:) albert némethHalászlé szuper!!! Pontypatkó kiváló!!! Segítőkész személyzet! Schermann LászlóNagyon finom ételek és odafigyelnek a vendégre. István MajorFinom étel, kedves udvarias kiszolgálás. 👍 geri hunElmegy semmi extra, a kaja ehető! Tibor RaffingerFinom ételek csak egy kicsit sokat kell várni. Győrgy KovácsNagyszerű, gyors kiszolgálás Anikó KirályKedves kiszolgálás, nagyon finom étel Nándor VirágNagyon finom minden, ajánlom 👌 Ákos SzalayA rántott hús fűszeres burgonyával perfect! Balázs VajdaJó! Finom a pizza! Jó a kiszolgàlàs! Baràtsàgossak. Balázs ViszlaiKiszolgálás kedves, gyors, a WC lehetne tisztább. Viktória DévaiNagyon finom pizzát ettünk. :) Attila HorváthFinom ételek, elsőrangú kiszolgálás! Róbert GajóA kaja egy kicsit íztelen, sótlan. Gábor DobraGyors, udvarias kiszolgálás, finom pizza. Károly KissKülönterem, oktatás, finom ebéd Kristóf FrankA halászlé nem olyan mint Szegeden. Bence PappKellemes hangulatú, jó elhelyezkedésű pizzéria.