Balaton Kerülés Biciklivel 2018

Köszönjük szépen a rejtést! :) otisz21 2009. 05 18:00 - Megtaláltam környezet: 4. 70 Megvan, köszi! 2009. 01 10:00 - Megtaláltam környezet: 4 rejtés: 4 web: 4 átlag: 4. 66 Köszi! Tetszett nagyon! ésKata 2009. 31 15:50 - MegtaláltamPünkösdi Balaton körüli bringatúraZergi 2009. 31 15:50 - Megtaláltam környezet: 4 rejtés: 3. 04 Fogtam! A Balaton körülkerekezése alkalmából jártunk erre is. zsakar 2009. 26 17:05 - Megtaláltam környezet: 4 rejtés: 4 web: 4 átlag: 4. 03 Visszafelé irányban kerestük meg a 2009. 23 12:15 - MegtaláltamMegvan:)mucik 2009. 03 13:00 - Megtaláltam környezet: 5 rejtés: 4. 36 Balatoni biciklis körtúrán találtuk meg. Szép helyeken jártunk. Az idő elég változékony volt, egyszer esett, aztán sütött a nap. Mucikcic 2009. 02 13:41 - Megtaláltam környezet: 5 rejtés: 4 web: 5 átlag: 4. 51 Balatoni biciklis körtúránk során találtuk meg Pityulínóval. Nagyon nagy élmény volt körbekerekezni a Balatont. Nekem ez az észak balatoni rész tetszett a legjobban. Köszönjök a rejtőnek a lehetőséget!
  1. Kerékpártúra – Lószparádé
  2. Youtube

Kerékpártúra – Lószparádé

A legendás Fillér B. Gusztáv is büszke lenne ránk. Még több Balaton! Ajánló a friss, júniusi lapszámból! Kecskefagyi, a málnás ember és a tulipánmező – kedvenc eldugott ökogazdaságaink a Balaton mentén Borítókép: a balatonboglári Gömbkilátó. Fotó:
Részint a multipontért, részint a GCSZMD-ért. Egy rövid keszthelyi megállónál öblítettük le ismét az út porát. Berényben, a szokott helyen akartunk ebédelni, de zárva volt a hely. Itt egy kis nézeteltérés után folytattuk utunkat a következő nyitva tartó és hagyományos ételeket kínáló étteremig, amit Márián találtunk meg. Jót ettünk, majd szélsebesen indultunk Boglár irányába, mert a többség időben haza akart térni. Az utolsó megállót a bélatelepi strandon a hegy lábánál szoktuk abszolválni, de sajnos idén ezt is zárva találtuk, így végül meg sem álltunk Boglárig. Remek kis túra volt, az ebike nagyon klassz pluszt adott a dolognak, s a rossz idő sem vette el a kedvünk. A 3 nagy multin kívül 5 másik ládát is bezsebeltem. Így a GC szempontjából is sikeres volt a túra. -------------- Szolgálati közlemény: a láda a helyén van, minden rendben vele zoo_lee+Edit 2022. 12 16:08 - MegtaláltamMegtaláltuk! Edittel közösen. Négy nap a Balaton körül. Wilka74 2022. 08. 17 15:39 - Megtaláltam1, 6, 5, 4, 3, 2 sorrendben kerestem fel, két időpontban a pontokat.
Néhány bátor még be is úszott. 4] Hegedüs Zsuzsa 2019. 28 10:35 - MegtaláltamBalatoni tekerés 205 km 10:35 alatt. Hörcsög 2019. 21 10:27 - Megtaláltam környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5. 99 Megtaláltam! :) Köszönöm a rejtést! [g:hu 1. 4] 19/1. Pontosan a mai napon 15 évvel ezelőtt találtam meg az első ládámat, ennek megünneplése volt a mai nap fő programja, ez a multi pedig az első célpont. (Ezzel egy újabb akadály hárult el a megye kiszürkítése elől is). Most autóval kerestem, de ezt a luxust csak azért engedtem meg, mert pár évvel ezelőtt már letekertem az Örvényes-Keszthely-Örvényes távot egy nap alatt. Egyik kedvenc bringás ú 2019. 15 13:43 - MegtaláltamKöszi a rejtést! tfmb 2019. 02 15:09 - Megtaláltam környezet: 5 rejtés: 4 web: 4 átlag: 4. 33 súly: 3. 61 Megtaláltam, köszönöm a rejtést! Bővebben otthonról. [Geoládák v2. 2. 5]GYEZegzug 2019. 30 15:25 - Megtaláltam környezet: 4. 5 rejtés: 4 web: 4. 33 súly: 4. 46 Négy napos hévízi ládázás után feltettük az i-re a pontot.. Már 2018-ban elkezdtük.

Együtt mentünk, de végül a tavat nem kerültük meg. Az időjárás is viharosra fordult, elég sok idő elment a ládázgatással, 120km után meg elkezdett görcsölgetni a lábam. Füredről hajóval visszamentünk Siófokra. Mivel egy óránk volt a hajó indulásáig, a borhetek rendezvényt is felkerestük. Eddig csak egy jelszó nélküli WAPos log volt, útközben meg sem próbáltam összerakni a jelszót. Remélem most sikerül bejelenteni. K. L. 2007. 06 10:11 - Megtaláltam környezet: 4 rejtés: 4 web: 4 átlag: 4. 86 okZsiráf 2007. 05 12:55 - Megtaláltam környezet: 4. 02 Miután a déli partot szinte végig ellenszélben tekertem végig elvártam volna egy kis hátszelet. Hát ilyet nem éreztem... Szerintem a legnagyobb engedmény az volt a szél részéről, hogy oldalról fújt. 16 órakor lett meg az első pont egy már ismert dombon... Aztán tekertem tovább. Néhol az úton egészen összesűrűsödtek a gyalogosok... Persze a kerékpárosokat sem értem. Mit csönget le az útról a lejtőn, hogy ő a gyorsabb, ha a következő enyhe emelkedőn lazán visszamászom a nyakára?

NagyKG 2015. 30 23:30 - Megtaláltam környezet: 5 rejtés: 4 web: 4 átlag: 4. 51 Az ULTRABALATON teljesítése közben. A láda 4, 5, 6, pontját már a tavalyi nyaralás során felkerestem bringával, de az eleje Akalitól egy kicsit messzinek tűnt. Az idén beneveztünk az Ultrabalatonra a céges csapattal. A láda pontjai éppen a verseny útvonalán vannak. A hármas pont melletti szakaszon én futottam, az egyes és a kettes pontot pedig a váltáskor kerestem fel. Sajnos több láda felkeresésére nemigen volt lehetőség. SzantoA 2015. 22 14:30 - Megtaláltam környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5. 83 Mai nap Balaton kört tekertem végig (212km). Balatonakarattyáról induva tekerés közben felkerestem a GCBAKE, GCDBAK, és GCEBAK pontjait. A Balaton körből az északi oldal igazán szép. A GCEBAK 3. pontjánál valamit elnéztem, mert nem sikerül bejelentenem. A GCBAKE, GCDBAK megtalálása, a fényképek és a track log alapán kérem a találat elfogadását. Köszönöm! [Jóváhagyta: Angus_Podgornij, 2015. 27 07:43] bubu&vahur 2014.

Youtube

Továbá a GCebak-3-nál minek kell leolvasni 3/3 alatt jelzett karaktert, ha arra a jelszó összeállításánál nincs is szükség. A moderátorok felé pedig: Hogy ment át a kétszeresen is hibás jelszó az ellenőrzésen? Miért nem vették észre a hiányzó betűre vonatkozó leírási igényt és a felesleges leolvasást? [Jóváhagyta: Angus_Podgornij, 2005. 13 22:21]freddy 2005. 09 18:25 - Megtaláltam környezet: 4 rejtés: 1 web: 3. 08 Sok a betu, az osszerakasi tablazathoz most almos vagyok, nem pihiztem meg ki magam. Kellemes 157 kilot montiztam le (az emelkedo csak 1120m volt) most delutan. Az elso 50km-en iszonyu pofaszellel harcoltam. Aztan mar csak ezzel a teli idojarassal kellett szembeszalnom. Sziberia is ilyesmi lehet? :) Ez a multi mindossze 2 orat vett igenybe, a legjobb pont az elso, ahol nem veletlen van is egy jo kis LI lada. Lassan a Balaton korul nagyobb lesz a ladasuruseg, mint abban a Butapestben:D [wapon beküldött szöveg] tudo 2005. 08 16:59 - Megtaláltam környezet: 5 rejtés: 3. 82 Balatonföldvárra vonattal érkeztem.

1. Balaton kerülés biciklivel 2018 honda
  2. Balaton kerülés biciklivel 2018 earnings conference call
  3. Cápaporc rák ellen degeneres
  4. Kerékpártúra – Lószparádé
  5. Balaton kerülés biciklivel 2018 1
  6. Balaton kerülés biciklivel 2018

A ládikó rejti a jelszó egyik részletét, a ládikót pedig két szikla között kisebb kövek. Nem kell nagyon bemenni a sűrűbe, ennek ellenére tavasztól őszig A LÁDA KERESÉSEKOR KULLANCSRIASZTÓ AJÁNLOTT!! Ha a körutat az ellenkező irányból teszed meg, akkor N 46° 52, 833' E 17° 41, 719' 126 m [GCEBAK+waypoint] pontnál van az a "Balatoni körút" félrevezető tábla, ami Köveskál és Mindszentkálla felé a Káli-medencébe terel (jobbra), de a parti kerékpárúthoz balra kell kanyarodni, erre jelenleg még nem mutat tábla. Balatonudvari és Örvényes felé megy tovább a kerékpárút és egyre közelebbről látszik a Tihanyi-félsziget. Itt volt az eredeti hetedik útpont, N 46° 55, 296' E 17° 51, 423' helyen. A jelszó a leolvasott betűkből áll a pontok sorrendjében. Ha a déli partra szeretnél visszajutni, a tihanyi révhez a hetedik útponttól "toronyiránt", vagy a következő útelágazásnál kell jobbra kanyarodni. Ha a keleti öböl körüli GCBAKE és a déli-parti GCDBAK túrákkal egybekötve a teljes balatoni kört tűzted ki célul, akkor egyenesen előre Balatonfüred felé!

balaton kerülés biciklivel 2018 2019

06 21:04] nmárti 2012. 01 00:00 - Megtaláltam környezet: 5 rejtés: 5 web: 5 átlag: 5. 55 Nem volt kevés, amit tekertünk. Hozzáteszem, nem először és nem utoljára:) Nem lehet megunni:)de a ládára nem maradt időm! A többi pontot érintettem, a képek alapján kérem a megtalálás jóváhagyását! Köszönettel! [Jóváhagyta: Angus_Podgornij, 2012. 13 20:58] Szöszke15 2012. 29 11:55 - MegtaláltamMegtaláltam. 11] [wapon beküldött szöveg]Macusa 2012. 29 09:40 - Megtaláltam környezet: 5 rejtés: 4 web: 4 átlag: 4. 82 Hosszú hétvégi kerekezés közben becserkészve! :)Taki- 2012. 29 00:00 - MegtaláltamA 2012es McDonald's bringamánia Balatonkör rendezvényén április 29-én tekertem körbe a balatont 3 barátommal, és többszáz ismeretlen kerékpárossal. Balatonföldváron a Keleti parttól indult a kör, kelet felé, 6 frissítőponttal, átlag 30 kilóméterenként. Az első pontig sima ügy volt, onnan kezdődtek a bajok, izomgörcs, éhség, kifáradás... a 60as ponton izotópos energiaitallal vártak, plusz pizzával, nápolyival, banánnal.